Papageno platformok összegzés

2019 április 01
Általános

Milyen olvasói szokásokat, látogatottsági különbségeket érzékeltetek 2020-ban?

Szinte folyamatosan emelkedő tendencia mellett 2,1m usert és 4,3m látogatást regisztráltunk a Papagenón - mindkettő közel háromszorosa a 2019-es adatnak, elégedettek lehetünk. De nem dőlünk hátra és nem csak látogatószámban mérjük a sikert.

 

Ki a közönségetek?

Két fontos célcsoportunk van: egyrészt mindazok, akik a kulturális élet híreire kíváncsiak - ez a legnagyobb szelet. Másrészt pedig a hardcore zene- és színházrajongók és természetesen a szakma képviselői - igyekszünk számukra egyfajta referenciaponttá válni és meghálálni azt a bizalmat, amit kapunk tőlük.

 

Miben különböztök a többi médiumtól?

A hazai kulturális médiapiac parányi, és mindenkinek mások az erősségei. Mi például a vírushelyzet előtti hetekben indítottuk az online közvetítéseinket, amelyek nagyon sikeresnek bizonyultak mind nézőknél, mind a partnereknél; vagy említhetném a Klasszikon futó két rádióműsorunkat is, a Capriccio-t és a Papageno Klasszikot is. De a Papageno valódi erőssége az összetartó és tehetséges csapat, valamint az a szakmai beágyazottság, hitelesség, amely mögött hosszú évek fedezete van.

 

Szerinted hol vannak a kulturális médiumok ma hazánkban és vajon miért vagytok ilyen kevesen?

Az a csoda, hogy ennyien vagyunk :) - szerintem nagyon elégedettek lehetnek az olvasók, ha pár év múlva még ekkora lesz a választék. És hogy hol? Mondhatnám, hogy médiapiacilag a periférián - de ez feltétezne egy valódi médiapiacot, ami nincs.

Milyen új kreatív együttműködési lehetőségeket terveztek idén? Milyen lehetőségekkel kereshetnek meg titeket a potenciális partnerek? Mire lennétek nyitottak?

Minden jó ötletre nyitottak vagyunk - eddig is nagyon sok inspirációt kaptunk a partnerek visszajelzéseiből. De hogy megtaláljuk ebben a gyorsan változó világban, hogy mire is lenne nekik szükségük - az bizony elsősorban a mi feladatunk.

Kapcsolódó bejegyzések