Fidelio platformok összegzés

2019 április 01
Általános

Ki a közönségetek?
A Fidelio programmagazin országosan, közel 450 terjesztési ponton terjesztett, ingyenes kiadvány. Célcsoportja a 30+ korosztályú, kultúrát fogyasztó közönség. A programmagazin egyszerre időtálló, aktuális, könnyen elérhető, hiteles és mindamellett, hogy gyakorlati segítséget nyújt a tájékozódásban, olvasmányos is. Márkaépítésre, image jellegű hirdetések közzétételére is alkalmas formátum.

Miben különböztök a többi médiumtól?

A Fidelio programmagazin és a fidelio.hu online felület kiemelkedő szerepet tölt be a hazai kulturális életben, a médiapiac meghatározó kulturális fórumai. A Fidelio 2002-ben indult eleinte online, majd print formában, s napjainkra a kulturális szektor piacvezető szereplőjévé vált. 2017 óta új tulajdonosi háttérrel, a Programmagazin Kiadó Kft. gondozásában megújult formában és tartalommal érhető el. Fő irányvonala, a kulturális események bemutatása mellett egyedülálló megjelenési lehetőséget biztosít az életmóddal, életvitellel kapcsolatos témakörökben is.

fidelio.hu az elmúlt közel két évtized alatt Magyarország egyik leglátogatottabb online kulturális médiumává vált, a havi olvasottság folyamatosan növekvő tendenciát mutat. 43.000 Facebook követővel, közel 2.500 Instagram követővel, több mint 800 videót tartalmazó YouTube csatornával rendelkezik, amely egyedülálló az összművészeti közösségi oldalak között.

fidelio.hu online felület a hazai kulturális élet piacvezető online platformja, érdekes és informatív tartalommal. Az internetes portál naprakész programbontásával, valamint szakmailag megalapozott, változatos tartalmával a kultúrafogyasztó közönség nélkülözhetetlen kalauza, amely az elsők között reagál a hétköznapok eseményeire is. Véleményformáló orgánum, amely tematikájával lefedi a hazai és nemzetközi kulturális élet valamennyi területét.

 

Milyen új kreatív együttműködési lehetőségeket terveztek idén? Milyen lehetőségekkel kereshetnek meg titeket a potenciális partnerek? Mire lennétek nyitottak?

Az elmúlt évet és a jelenünket is markánsan befolyásoló koronavírus járvány az egész kulturális szektort érzékenyen érintette. Nekünk is újra kellett gondolnunk a tartalmainkat, és meg kellett találjuk a módját, hogy ezekben a rendkívüli időkben hatékonyan legyünk képesek segíteni mind a kulturális élet szereplőit üzenetük célba juttatásában, mind pedig olvasóinkat naprakész információk és a pandémiás bezártságból eredő depressziót enyhítő célzott, magazinos tartalmak útján. Az előttünk álló időszakban, a veszélyhelyzet elmúltával azon leszünk, hogy lehetőségeinkhez mérten minden eszközzel segítsük az újranyitást és a bizalom visszaépítését a közösségi események iránt.

Kapcsolódó bejegyzések