4K - Képzés

Továbbképzéssel a szakmai fejlődésért!

Októberben indul a második 4K - Kulturális Kommunikációs Képzés!

Senkit nem kerül el a művészet és a kultúra világa. Mindenki találkozik vele, akár popzenének, kortárs kiállításnak, vagy modern táncnak hívjuk. Elkerülhetetlen, hogy az embert beszívja valamelyik művészeti ág közvetve vagy közvetlenül. Olyan világban élünk, ahol olyan mennyiségű hírzaj van, hogy sokan azt gondolják, maga a produktum csak úgy megtalálta őket, vagy fordítottan, ők találták meg a kedvelt stílust. Mindkettő igaz, de egyszerre. A kulturális piacon dolgozó kommunikációs szakemberek óriási energiával, szerelemmel és nem mellesleg szaktudással munkálkodnak azon, hogy el-, illetve becsábítsák a közönségüket. Viszont kevesen vannak erre az óriási piacra. Pontosan ezért indítottuk a 4K - Kulturális kommunikációs képzésünket, hogy csökkentsük a művészeti piacon tátongó űrt, megtaláljuk és képezzük azokat, akik érdeklődnek ezen színes világ iránt és el tudják magukat képzelni benne.


Mi is a képzés?

A 10 hetes képzés során több, különböző témakörbe nyerhetnek bepillantást a hallgatók, mint pl. intézményi márkaépítés, művészbranding, kulturális menedzsment, sajtókommunikáció, rendezvénykommunikáció, vizuális kommunikáció, influencer marketing, kommunikációs stratégiaépítés.

Az előadók hazai kulturális intézmények kommunikációs szakemberei, projektvezetők, PR-szakemberek. Mindannyian a gyakorlati világból érkeznek, és a hallgatók számára csak a releváns tapasztalataikat adják át, megteremtve annak a lehetőségét, hogy a hallgatók belelássanak a hazai és nemzetközi művészeti szcéna működésébe.

Aki komolyan veszi a képzést, nagy valószínűséggel jó kapcsolatrendszert tud kiépíteni, amelynek egyenes folytatása a munkaszerzés.

Az oktatók a művészeti kommunikációs szakma kiemelkedő szakemberei: Babanics Írisz (online kommunikáció specialista), Balogh Máté András (KortársPRos ügyvezetője), Guld Ádám (Pécsi Tudományegyetem adjunktusa), Juhász Dóra (MÜPA PR-vezetője), Szabó Márton (Sabotagegraphic ügyvezetője), Vető Viktória (Sziget Fesztivál sajtófőnöke), Várkonyi Judit (Játékszín sajtófőnöke), illetve Majsa Krisztina és Jászay Tamás (szerkesztő-újságírók).


Kiknek ajánljuk?

A képzést azoknak ajánljuk, akik már rendelkeznek kommunikációs, marketinges, PR-es előtanulmányokkal, egyetemen vagy főiskolán volt ezen témakörökben órájuk, és/vagy néhány éve ilyen témájú állást töltenek be.

Ki kell emelni, hogy a kulturális szegmensben azok maradnak meg sokáig, bármelyik munkakörről is legyen szó, akik kitartóak, nagy türelemmel rendelkeznek, szerelmesek a munkájukba és mindvégig hitelesek tudnak maradni. Így ezen tulajdonságok nélkül a szakmaiság nem sokat ér. 


Részletek:

A képzés helyszíne: a Művészet Rt. irodája – 1056 Budapest, Irányi utca 25.

A képzés időszaka: 2018. október 4. – december 14., minden csütörtökön 17.00 órától (10 alkalom)

A képzés díja: 100.000 Ft + ÁFA

Egy csoport maximális létszáma: 10 fő


Jelentkezési határidő: 2018. 09. 23.
A jelentkezőket felvételi elbeszélgetés alapján választjuk ki a képzésre.  


Kik is vagyunk mi?

A kortársPRos hatodik éve van jelen a kulturális és oktatási szcénában, ahol releváns és meghatározó kapcsolatrendszere mentén bonyolítja kulturális-művészeti kezdeményezések, intézmények és szereplők kommunikációs stratégiáját. Legalapvetőbb sarokpontjuk a közönség bizalmának erősítése a partnerek projektjeivel és elképzeléseivel szemben, ami az érdeklődők számának növekedésével válik mindinkább mérhetővé. Partnereik között számos művész és művészeti kezdeményezés található – ilyen többek között Ullmann Mónika, Tenki Réka, Hámori Gabriella, az Orlai Produkciós Iroda, a Budapest Art Week, a Zsidó Művészeti Napok, Pirók Zsófia vagy a FinnAgora.


A kortársPRos Facebook oldala: www.facebook.com/kortarspros